Jag har nu insett att min finaste dröm är min verklighet. *23 Mars*

Shiiit, det finns så mycket att skriva så jag vet inte var jag ska börja !

Min 3 telefon är borta, jävla ollonborre, inte precis vad jag behövde just nu .

jaa ehm,,,

Torsdags - Bröllop, helt otroligt var det !
Jag hade verkligen svin skojigt, mkt dans och mat, eller aah jag ååt bara rid och sallad, men ändå, det fanns massa mat xD <3 =)
Yousef

Familjen Yousef
- Ni är speciella, efter min familj är ni den familjen som betyder mest för mig.
Tillsammans i erat sällskap trivs jag som bäst =) <3


Fredag - Jonas fyllde ju 18 så vi var och bowla, Jag, Johan, Jonas, Nasrin, pontus, Madde, Serkan, camilla och Tim.
Det va trevligt. =) och nu är jonas STOOOOOOOOOOOOOOOOR pojkk <3

Lördag - Jag jobbade från 10 -17 fast fick sluta tidigaare en hel kvart faktiskt =)
Sen åkte jag hem och bytte kläder och gjorde mig i ordning, sen åkte jag hem till Emelie och sa hej till henne. Alltid lika underbart att träffa diig Emelie, önska allt var som dåååå. <3 =)
Vid halv 8 lr något åkte jag mot Kungsbacka, till Robert och jag är fortfarnde chockad att jag hittade helt själv utan att jag behövde ringa xD
Vi kolla film med några av han kompisar ehm... (Tina, Daniel, och möjligvis Emil xD ) Minnet är BRA med kort xD HAHA
Och sen åkte vi in till Kungsbacka och skulle lämna film och JAG fick köra. Roberts bil... Ehm... Ja ingen kommentar, tina och Daniel som jag aldrig hade träffat förut och sen Robert och så ska JAG köra en bil jag aldrig i hel mitt liv kört, joo men vi lever ju ialf xD HAHA..

Söndag -  Åkte hem till Nasrin och skulle säga hejdå  till Hennes släkningar och missade dom med 3 minuter "/  åkte ialf till mormor och morfar sen ! Nicklas var där :D:D:D:D:D:D:D
Sen åkte jag hem och sen till nasrin för jag trodde min mobil var d'r sen åkte jag hem igen :D

Det var min helg, den har innehållit ganksa mycket =)


Tänkandet nu förtin !
Jag säger bara '_'L... =)
Det finns känslor där som jag inte vet vad dom betyder på något sätt xD
Ialf så hat du en plats i mitt hjärta och på något sätt, så börjar faktiskt mitt hjärta och min hjärna tycka samma sak.. <3

Nu ska jag till skolan och börjar jag skriva nu kommer jag fortsätta hela dagen xD Men fortsätter någon dag nrä jag har mer tid xD <3


Kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0