Jag fick låna en ängel, men han finns alltid i mitt hjärta <3 *8 Mars*

Tänk att jag fick ha den finaste ängeln på jorden så länge,
kommer alltid ha dig nära hjärtat, det är bara så.
Kontakten vi hade , kontakten vi alltid kommer ha
är det inte många som har.
Jag saknar diig varje dag och jag vet att du saknar mig
Jag vet att du alltid kommer finnas för mig.
skulle kunna sitta här hela natten , men ska sova snart
Älskar diig föralltid


Idag sova jag till halv tre kom hem igår ju vid tre hade hämtat pappa kålle och henrik ju  och så bloggade jag och fixade lite med datan och så tittade jag på klockan och så viiips så var klockan kvart i sex och då kände jag att det var dax att sova =) Men men hann la inte med så mkt idag, var på buggen men mådde /mår piss så buggade inte "/ men men jag över lever, jag låg ute i bilen och sov i typ 1 och en halv timma det var SVIN kallt jag LOVAR ! xD

Imon ska jag och Nästrim sola och hälsa på farfar, kommer kännas konstigt... inte på något konstigt sätt bara tanken . Joakim har ju varit med mig där när jag varit där alla gånger, eller alla 3 gånger, jag har försökt åka dit själv men jag klarar inte det. Men nu är nästrim me =) Jag älskar diig farfar ! JA för er som inte förstog det så är texten längst upp om farfar med =) <33


PÅ tisdag ska jag leka med Jannice, om inte jag ska till partille med Prinsessan själv =)
Men tror inte det =) <3

PÅ onsdag ska jag till Ullared med älsklingarna , Nasrin, Nicklas, Tim, Jonas <3

På tosdag är det junis, twilight , kyskogården som gäller ,

Fredag min älskling åker till sthlm, men något händer säkert=)

Lördag - leka med Tim =)

Söndag älskling kommmmmmer heeeeem <333 bugg :D

 så det är min vecka =) <33 Hoppas den ska bliii bra :D <33

Nu ska jag sova och kolla film Rallybrudar blir det idag =) <333


Till min bäst vän Jonas!


Vänskaplig kärlek är den bästa kärleken,

Kärleken från dig är den som får mig att tänka på framtiden .

Att veta att man har någon som alltid bryr sig,

Och att veta att jag föralltid har dig .

Du får mig att förstå varför jag finns,

Därför är du någon jag alltid minns .
 
En liten dikt jag slängde ihop till Jonas förut =) <3



Att finna lyckan är inte alltid att hitta någon att dela sitt liv med,
jag fann lyckan genom att hitta mig själv !!



.Nasrin Yousef.  Du är fan den bästa på denna joden.   Jag kan inte förklara !  Du är så bra !
Nasrin Yousef, det går inte att beskriva !
Allt med diig får mig att känna mig speciell.
Jag är verkligen glad att du och jag är vänner !
Med diig kan jag vara miig <333


Kommentarer
Postat av: Nas with the ass

Ja passa på att leka med mig innan jag åker. :D Men när jag kommer hem är det BRÖLLOPSDAGS, (L) jag kommer saaaaaakna dig även om det är 3 dagar det handlar om. <3 I L.O.V.E U

2009-03-09 @ 02:04:29
Postat av: Kejsarn'

Ni är sweet :D , åh blir lika glad när jag ser er ! :D

2009-04-20 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0