Idag är ingen varnlig dag för idag är det min bästa pojkk väns födelse dag <3 *20 Mars*

Den bästa man kan ha <3
♥Jonas Hallin
♥18 år idag
♥Du har så mycket som ingen annan har.
♥Du är speciell på alla sätt som finns
♥Och IDAG är det din födelsedag, och det är verkligen diin dag idag. Ska ner till diig snart och parta (A) HAHA.. Saft och  kaka =) <3
♥Min bästa vän, jag älskar diig.


Jag ska åka ner till Jonas nu, men ikvl när jag kommer hem ska jag skriva om världens underbaraste släkt/familj, förutom min egen då.. och så ska jag berätta om en grej som alla svenskar vore få uppleva innan dom dör, ett kurdiskt bröllop xD Såå himlas coolt =) <3
PussPUss och Grattis igen Jonas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0