I feel that heaven was dark tonight because al stars was in you eyes! *1 Mars*

Måste ju börja med att skriva GRATTIS Andrea <33

Nu vart man hemma från Borlänge, har träffat helt sjuukt underbara männiksor ! <33¨
Orkar inte berätta om kursen, men var ungefär som ett koncentrations läger vissa stunder.. Men ändå grymt kul =) :P

Just nu vet jag varken upp eller ner. :P

Mitt hjärta säger en sak
min hjärna säger HEEEELT tvärt om ..
Men för en gång skull ska jag nog förjla min hjärna xD
Den är inte så smart som alla vet.
Men för en gång skull känner den nog rätt.

Tror du jag någonsin kan släppa ditt leende ?
Det är typ det jag lever på nu förtiden , det är det som gör mig så totally glad .


jaoo.. fredags: Gick typ och la miig 11 efter att jag kommit hem xD Orkade inte ett piss xD
Lördags: (GRATTIS PAPPA<3) jag gick upp och vakna av helvetes leveransrapport som alltid nu förtiden xD
Jag ska börja stänga av min telefon, så jävla jobbbbbbbigt xD men ialf, satt vid datan typ kolade på scrubs och high school musical tre. fan vikken dålig film om man jämnför men det är ju tur att han är sååå snygg xD
Sen tjatade mamma håll i hövvet på mig så jag fick tillslut gå upp och städa mitt rum xD och nrä jag ändå va igång så gick jag ner och dammsög min älskade nissebil (som jag har saknat fööööör mkt !). Sen satt jag vid datan så kom folket
SLÄKTEN är inte värst utan bääääst <3
En ialf jag tröttnade på att vara hemma så jag åkte till Statioloch träffade Robert och Jocke. TRäffade även, Cristian, Andreas, Jimmie och Jannice <3 =)
Jao, vad ska man säga. Näe Jocke och Robert ni förstår själva vad jag vill skriva här men orkar inte ens ta upp det ( inte för dom läser men ändå xD)
Sen ialf åkte jag till Rävlanda och träffade Anders =)
Då föjlde nötterna efter mig, men dom åkte igen , sån tur va xD
Stog och tjötade med anders en stund, då kom Jannice =) tjötade ännu mer.
Kom hem vid typ halv 3 lr ngt xD
TRÖTT SOM FAN också. men nu lever jag och vaknade nyss av helvetes leveransrapport xD

Tänkandet nu för tiden är för konstigt för att skriva det handlar typ bara om en människa xD
Orkar inte skriva det xD


Skriver säkert seeeen igen =) <33


Kommentarer
Postat av: Nas with the ass

"Jag kommer aldrig kunna sudda bort det där fula leendet." :D Jag älskar dig <3

2009-03-09 @ 01:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0