Du får mitt hjärta att hoppa tusen varv extra. *7 Mars*

Jaaaa, idag tänkte jag väl bara skriva ut massa saker som jag har inom mig.
Inte för att bli av med det utan att folk ska försöka förstå att även om man har haft ett piss liv, kan man få det perfekta . Titta på miig fakiskt något jag lyckats med =)
Jag gick från den lessna dumpade flikkan till det perfekta livet.
Jag älskar allt som har med livet att göra just nu, det finns inget att klaga på.
Viiiiisst som fan , jag saknar vissa som fanns i mitt liv förut, men det känns inte som om jag kan fånga upp dom heller. Framför allt Lizette och Emelie, Er saknar jag varje dag, men men inte mkt att göra åt. Ni har alltid en plats i mitt hjärta så är det bara !

Jaja, det va ju inte dåliga grejer vi skulle snacka om nu ;)

Först kommer tre som betyder lite extra sådär....(Jonas finns också, men i detta inlägget så är han inte i centrum, Men jonas Hallin, du är klaaaart min favvo <3 )

Jag började med den människa som aldrig skulle svika mig, som alltid vad som än hände skulle stå kvar vid min sida.

Lillebror


- Jag sitter ofta och funderar, jag sitter ofta och tänker på diig,
på saker som , kan det finnas någon bättre än denna killen ,
finns det , det så är det sjuuuukt. För du är den bästa som finns Pontus !
Du får mig att skratta, och må bra ! du får mig att känna som om jag har ett värde.
 
Sen kommer tjejen i mitt liv, ta det som ni vill. Min andra halva.
alla gissar rätt =) (den som inte gjorde det , känner inte mig xD)
Nasrin Yousef


- Du och jag är något speciellt. Kan inte riktigt förklara.
För även om jag ibland vill strypa dig långsamt så älskar jag
diig mer och mer för varje dag som går. Har alltid roligt tillsammans med dig
och även om jag inte har roligt, så har vi ändå roligt. vi kan få en as tråkig grej
att bli kul, bara vi är tillsammans<3 Nasrin, Jag älskar diig.

Den tredje och sista kandidat är en människa som jag på senaste 2-3 åren kommit närmare och närmare.
Min kusin

Nicklas Axelsson (okej då, Feiff)

Du är så jävla bra, tillsammans med diig, kan jag verkligen vara
mig själv och vi skrattar typ alltid tillsammans. Sättet du skrattar på,
sättet du pratar på , sättet du alltid ska avslöja den därr lilla hemligheten vi har.
allt det älskar jag för det är det som gör diig till diiig, du är min BÄSTA bratz kusin;) <3
Nicklas , du är speciell <3


Måste ge några rosor , till prinsessan själv också, för att hon är en bra kompis med hjärttat på rätt ställe=) Tycker mkt om diig välkommen in i släkten ;) bered dig på det värsta;) <33

Det va lite av det jag ville få ut mig, sen är det känslorna jag har inom mig. DEt går inte att förklara så nu skriver jag bara, så jälva svårt när jag int enämner några namn, vill bara skriva hans namn hundra miljoner gånger här just nu , men ändå är jag så osäker på vad jag känner, fast ändå inte. Det går itne att förklara ?! xD
Vet inte om jag ska skratta lr gråta, men jag är glad och skrattar för du får mig lixom att vilja det !
Just förtillfället saknar jag diig som fan , har inte träffat diiig på sjuuuukt länge.
En sak vet jag , jag är inte kär i diig, men en sak vet jag och det är att jag tycker hemskt mycket om diiig. 
Din röst, ditt leeende, shiiit asså.
Nu behöver jag sova tror jag kanske xD klockan är visst 05.24 såg inte det förrens nu, jag är sjuuuukt i huvudet.. xD

Kan ju berätta lite fort om min underbara vecka.
Måndags spenderade jag med mina underbara kusiner johan och nicklas och Sen Andreas G.
Mycket trevligt =)
Tisdag var jag med nasrin vi var och handlade till discot =) <3
Sen var det Junis, ja du ? ingen kommentar så är det bara.
Onsdags, mekade med William heladagen med tim och nasrin åt pizza och massssssa myss med dom =)
Torsdags var i staden med nasrin och Tim =)
Junis och fy fan va skönt att vara tillbaka till SINA ungar, våra ängla barn <3
Fredags - var med Astrid på ungsomsmottagningen  <3Sen var jag med sophia vi var i allum och åt och bara pratade =) SÅ vi tackar faktiskt Jocke för maten xD ( fick för längesen ett presentkort av honom på allum, så jag och sophia ger honom ett litet tack xD)
Sen var det småbarnsdisco med klassen =)
Gick bra och jag hade kul =)
Sen gick jag och Astrid och Tim till MIF gården på party och jag som alltid när jag har gött folk om kring mig hade underbart trevligt =) Synd att det blev bråk och skit men men det är sånt som händer, han killen va ju sjukt snygg ialf xD :P HAHA
 Lördag , idag (fast teknisktsätt igår xD)
- degade hela dagen , åkte och hämta Nicklas nere i Rävlanda, vi kollade på Rattaoui? med Pontus och Madde sen drog vi till Mormor och morfar och hälsade på dom lite =) Sen åkte jag och Jobbade och Nicklas åkte med bussen =) JObbaed till halv 10 åkte till Niklas och Jenny på 25 års kalas=) Inte dumt;) Men va tvungen och dra vid typ halv 2 för jag skulle lhämta pappa i Borås klockan 2 =)
hämtade pappa , henrik och kålle och så käkade vi kebab i borås

och jaa nu sitter jag här och klockan är halv 6 xD
Jag vore sova, men har jag väl börjat skriva kan jag inte sluta typ xD

 the way u make me feel !



Kommentarer
Postat av: Nas with the ass

SÖTNOS <3

2009-03-09 @ 01:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0