Pain is temperary, Pride is forever.! *1 Februari*

Hejsan Bloggen. ( Detta är min blogg som jag ska ha för att få skriva av miig och sånt. )
Har haft en underbar vecka.
 Onsdags var jag med Emma vi bestämmde oss för att dra till Kungsbacka för Emma skoja och sa vi drar till KBA okej sa jag och så vidgade vi våra vyer och åkte dit :) Vi träffade Emmas  mormor och så träffade jag även Robert en stund. Mycket trevligt måste jag säga, har aldrig träffat pojkken själv innan . Sen åkte vi hem till Emma och hämtade grejer för hon skulle sova hos mig så kom vi hem till mig och snackade med Johan på msn och så blev han syur så jag bestämmde att vi skulle hem till Johan och prata för jag vill itne att han ska vara sur och ja vad ska man säga, kvällen som skulle sluta med en lugn hemma kvl blev en kvl som slutade hemma hos Johan. somnade typ 6 ...
Torsdag - Ledig - Vaknade vid halv elva, av  att Världens sötaste unge hade kommit hem till Johan, Anton <3
Ja, vad gjorde vi denna dagen , inte mkt. Jag och Emma åkte hem och fikade med mamma sen drog vi inte till staden..:)
Köpte byxor, skor och en kofta:) <3 och ett till par byxor xD
Sen var det Junis som gällde .. Helt okej..
sen efter Junis åkte jag hem till min älskade farmor  och sov där:)
Fredag Idag var det skola:( skit tråkigt, det ända roliga i skolan nu för tidfen är Matte b lektionerna och en av dom är på morgonen så jag missar den xD
Ja, ehm, vad gjorde jag en dag som denna.. Var med Nasrin, Jonas, Baba, Tim, Johan på kvl hemma hos Jonas. Bara chillade och jag och Nasrin vann över killarna på poker:) <3 och nej vi drömmer inte detta, försök inte ens Tim xD
sov hemma hos Johan:)
Lördag Vaknade hemma hos Johan vid  halv 12 typ, gjorde inte så mkt. Åkte till Rävlanda och käkade frukost med tim och Nasrin på cafet sen drog vi till Jonas där jonas och baba var stannade där en stund xD till typ 6:p Sen drog vi hem till Johan och då ringe Yo, så jag och johan drog till landvetter för att träffa Yo och Elin , satt hemma hjos Yo oc h kötade, mkt trevlig kväll :D <3 Sov hos Johan
Söndag Vakna upp av att telefonen ringde dt var mamma och då hade dom ringt från jobeet och sagt att jg skulle jobba, så hade jag såklkart fått fel tid men jag åket till jobbet ochdet gick bra. ehm va hände efter jobbet ? ehm. Inget xD dega hela dagen :D <3

as bra helg. tack alla som gjort denna helgen till något speciellt <3 Funderat en väldigt massa denna helgen. och jag har bara kommit på bra grejer !  Jag har kommit på att jag kommit över Joakim helt  och att mina vänner är dom bästa somfinns på hela världen !

Sophia Svensson
Du är en människa, jag ser upp till. Diiiiig kan jag lit på till hundra miljoner procent ! DU ställer upp och du är en av dom fåååå människorna som verkligen förstår mig och inte bara säger, mmm jag förstår, utan du förstå verkligen ! Jag älskar dig Sophia och är glad at du finns i mitt liv, som den du är ! du är alltid diig själv och jag älskar diig för det ! Taaack Sophia Svensson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0