life is hard sometimes *8 Februari*

Ja, vad ska man säga ?
Gårdagen blev kanske inte riktigt som jag trodde den skulle bli, fast egetnligen blev den preecis som jag trodde.
Jag sa till Nasrin att dricker jag så får jag snefylla och kommer gråta hela natten, för läget jag har satt mig i nu är inte så bra "/ Men jag bestämde mig för att dricka ändå och jaa vad ska man säga. Jag hade grymt kul och det var skönt att gråta också <3 :)
Har inte gråtit för inget någon gång men det gjorde jag fan igår, lr nej jag grät inte för inget jag grät för allt xD
Jonas blödde näseblod, jag grät för att han skulle dö.
Någon hade snott min bil, fast dt var jag som hade nyklarna och bilen stog där xD
Min brors hjärta är hjärtformat och inte som våra .
Ja, jag grät över det mesta. xD

Förlåt för det och förlåt mest till Johan eftersom jag förstörde din kväll.


TACK för att ni är BÄST.
Jonas, Johan, baba, Tim, Nasrin, Emelie, Emma
<3 Ni gjorde min kväll
TACK <3


Haha, Nattens tänkare. LIVET..
Asså, när man är full klockan 19 när man jobbat hela dagen till 17 och kom till chillpartyt 18 då är det illa. Men fan va gött det var för klockan 8 slutade jag dricka och klockan 00.00 var jag nykter :D
Den största tänkare är ju det där JÄVLA smset jag skickade. Förlåt en en gång, min hjärna var itne riktigt med. Men nu vet jag  jag är ledsen att jag kommer pajja så mkt mellan oss nu. "/ Det är mitt fel och jag kommer inte kunna leva med det. Jag vill ha bort mina jävla känslor. :(
FÖRLÅT.. : ' (

Just nu vill jag åka här i från LÅNGT här ifrån, där jag slipper skämmas, där jag kan vara mig själv.
DU har sänkt mig ner till botten och du vet det och du är nöjd med det ! okej då accepterar jag det, men du behöver inte fortsätta kan inte komma längre ner än marken. ...

Asså för att jag har smink på mig och är jävligt uppåt och glad hela tiden då är jag fjortis är det det ni går på ?
Jag älskar mitt liv och vill ha roligt. om ni kallar mig fjortis vet ni inte vad det är! orkar fan inte med er.
Bara så ni vet, jag är ingen spelpjäs så om ni vill köra erat lilla spel på någon annan så hade jag varit jätte glad =)
Ni vet väl vilka ni är även om ni aldrig kommer läsa detta kanske ni ska tänka om ?
Om  ni tycker det är kul att sänka människor till botten okejn fortsätt för ni gör det bra, speceillt en av er.



Tack för att ni ger mig chansen <3
Me like u soo much < 3

Miss those days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0