En klass med ett hjärta av guld *3 Februari*

Idag förstog jag VARFÖR jag gillar BF 2!
När rasten kommer och några spelar gitarr några sjunger,
några ligger och masserar varandra, alla pratar med alla.


Ehm, idag vad har jag gjort..
skola :D Försov mig "/ Men tog bilen så hann till idrotten ialf :)
Sen var det Bf ämnen AS TRÅKIGT. 
Sen lunch - mkt trevligt:)
sen Religion TRÅKIGT SOM FAN !
Sen rast - mkt trevlig . då satt vi och pratade och jag masserade Christoffer.
Sen Samhäll - när ogge kom till lektionen så sa jag bara för en gång skulle är jag itne glad att se diig ogge. Men vi fick snällt sätta oss igen. Men jag satt och masserade Christoffer som somnade för ngra minuter:P <3
Sen slutade vi och jag och christoffer gick till Gatan och satte oss och snacka och kolla på månniskor:P
sen gick jag upp till Bf igen eftersom Emma hade slutat då gick Christoffer till gymmet.
Jag och emma väntade på malin, sen drog vi till Valhalla och simmade :)
det var mycket roligt simmade 1000m. :)
sen lekte vi lite också;) Let's swim;) HAHAHAAHA

emma dufvenhed & malin johansson
Kan nog inte tacka er nog för idag,
Malin, är glad att det är som det är igen .
 <3

Jaaa, och till den här tänkande delen:
vad har jag tänkt på idag, idag har jag tänkt mycket på skitsnack.?!
Hur orkar folk snacka skit, skapa rykten hur orkar folk ?
Om man hade lyssnat på allt sånt så hade jag :
Varit kär i Robert
Varit kär i
Andreas
Varit kär i Chritsian
(för det första : Jag känner fan ingen av dom killarna på det sättet )
och en jävla massa grejer.
Jag orkar inte ens lyssna på allt ?
Om folk vill veta fråga mig då ? om det är så jävla intressant att jag ska vara kär i någon så fråga mig vem jag är kär i då. Jag kan gärna svara på det för det är ingen.
Och jag kan säga att jag varit kär EN gång på riktigt och det är i Jocke. Så nu vet alla det också, så slipper ni snacka;)
Jag kanske säger att fan va han är snygg, men inte fan är jag kär i honm för det. Det krävs lite mer än det för att jag ska bli KÄR !
Skitsnack vore fan inte existera, jag är så grymt trött på folk som snackar , han gjor de det, dom gjorde det hon gjorde det. MEN OCH ? låt dom !
Okej det är ju jävligt kul att snacka , det kan jag ju inte säga annat jag är ju ingen ängel. Men att skapa rykten ? Det är FEGT som fan !
Det värsta ryktet som varit om mig, lyckade dom ta över hela jävla Hulebäck och alla trodde på det också ? SHIIIT!
Fråga mig om det är så jävla intressant då ?!

Nu när jag låg här och skrev kom jag och tänka på hur GLAD jag är att jag har mina vänner.
vänner kommer och går det är bara så.
Jag har förlorat många vänner men vunnit sååå många !

Jag har förlorat en av mina bästa vänner, Lizette Eneroth.
hon var mitt allt, hon var den som gav mig kraft, det var hon som fanns där, när alla andra gav sig av.
Hon stötade mig, hon grät med mig, hon skrattade med mig, vi gjorde allt tillsammans.
Hon var min syster och mitt allt. Men något hände, jag kan inte peka på en grej och säga, detta förstörde mellan oss.
Det var inget sånt, men ändå kan jag inte säga VAD eller VEM det var som förstörde det heller.
Men en sak ska du veta Lizette, du kan ALLTID komma till mig och det hoppas jag också att du vet !
Vad hände med föralltid, vad hände med oss ? Jag saknar diig. Jag blir glad av att se diig i korridoren men påminns varje dag om att hon , hon den fina flikkan där borta faktiskt en gång var mitt ALLT.
TACK för allt du gjort mot mig, tack för allt du faktiskt hjälpt mig med . Tack för att du framför allt är den du är och att du är dig själv !
TACK

Jag har ju också förlorat Jocke som jag nog faktiskt kan säga inte bara var min pojkkvän utan också en bästa vän.
en kille som förstog när ingen annan gjorde det. Killen som höll mig i handen när jag grät, killen som kunde säga dom underbara sakerna. Killen som fanns där i den svåraste stunden av dom alla. När farfar dog, då var det du Joakim, som hjälpte mig. Du var med på begravningen, det är det största som finns. När du höll i min hand på begravningen, jag glömmer aldrig den stunden av att känna din värme där. Tack för allt du gjort mot mig, tack för alla fina stunder jag fått tillsammans med dig ! TACK

Här har vi ett bra tecken på hur olika relationer kan sluta. Jag och Lizette slutade utan bråk utan hat. Det bara hände på något sätt. Medans Joakim och min relation slutade med bråk, hat (från hans sida) och en jävla massa skitsnack.
Jag läste en grej herromdagen som jag hade skrivit för länge sen . Att våran vänskap var bra, tills han skulle hitta en ny tjej för det skulle jag inte klara av. Lite så var det, fast jag klarade av det, fast han blev sur och hellst skulle velat att jag inte hade funnits i hans liv alls. Så lite tvärt om där. "/
Jaja, saker som jag faktiskt inte kan göra något åt, men som jag tycker är tråkigt att det hände.
Men tack ialf Lizette och Joakim !
Jag hoppas ni aldrig glömmer den sommaren:)<3



TACK VÄNNERNA !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0