A kind of Love*4 februari*

ehm.. idag.
Johan ringde mig klockan sex och sa att jag skulle komma till han och jag var ju ändå på väg upp så jag åkteoch var hos Johan kvart i 7 . Vid halv 8 åkte vi till skolan och så var det MAtte b. Jag satt med Hugo. Måste säga mkt, tervlig och söt kille:) Sånt gillar vi . tummen upp.
Efter Matte b var det Svenska det va jätte tråkigt, men var med Lena Malin och Sabina:) ME LIKE mkt<3
Sen var det  klassråd inte så mkt viktigt blev sagt men ändå x D
Efterskolan vid 12 åkte jag och Johan hem till honom. Johan lagade mat och sånt:)
Sen spelade Johan wow och jag låg och sov, sen drog jag till djskolan;) hahah
Kul som fan, fast jimmy va LITE bättre än mig :P

Malin Johansson
Du är speciell och du får mig verkligen att kunna vara mig själv.

Emma Dufvenhed
Har alltid roligt med dig och är glad att jag träffade dig.

Christoffer Uggla Axelsson
Skulle kunna skriva fler hundra miljoner sidor om diig.
Folk får tro vad dom vill ? Men en sak kan jag erkänn ( Jag hannaeriksson är inte kär i christofferugglaaxelsson)
Men asså, shiit. DITT hjärta är av diamant och jag tycker så himla mycket om att prata med dig.

Sebastian Ottosson
För varje dag som går tycker jag mer och mer om diig som person !

Jonas Hallin
Bara av se diig gör mig glad och det vet du <3

Johan Johansson
Tack för att du får mig känna mig värdig <3

Sophia Svensson
Kan prata med dig om allt , kan inte förklara hur bra du kan förstå mig ? <3

Det finns så många fler <3 TACK för att ni finns föör mig, tack för ni hjälpt mig med allt. Tack för att ni fick mig att glöma något jag aldrig trodde jag skulle glöma ! TACK !

Dagens tankar har kretsat mycket runt faktiskt samma som igår, vänskap men på närmare håll just Nasrin
Så tråkigt att det blivit som det blivit. Men jag accepterar det. Jag måste acceptera det. Förut var det bara du och jag och absolu ingen annan och jag är medveten om att det är jag som förlorar på det nu för jag har förlorat min allra bästa vän. I längden kanske jag inte förlorar på det, men nu gör jag det och det känns i hjärtat. Det känns över allt, det är tomt men ändå inte. Det är du som lämnade mig inte tvärt om. Du skriver att jag ska växa upp men du säger inte vad jag har gjort ? Nu vet jag vad det var men fattar inte att du kan vara sur för det ? Du kanske ska tänka på vem som ska växa upp innan du skriver det till andra ! Vara sur för inget ? Du har inte blivit lämnad av din bästa kompis ! du vet inte ens hur det låg till med badhuset och det ? JAJA , det är ditt val detta och jag tycker det är jätte synd för jag har verkligen roligt tillsammans med dig Nasrin Ahmad Yousef !

Dagens låt: Baby, can I hold u tonight
Dagens människa: Sebastian Ottosson, vårat lite pepptalk via sms:)
Dagens saknad: Farfar faktiskt . en sån dag idag <3 och Jannice
Dagens bästa: Just nu snackar med Jeremy på msn, tycker mycket om att göra det !



I feel that heaven is dark tonight because al stars is in you eyes!***

Kommentarer
Postat av: Nas with the ass

Hannah Maria Eriksson; du kommer alltid vara min bästa vän, ett litet löjligt bråk ska inte behöva förstöra våran vänskap utan kanske mer stärka det. Du är och kommer alltid förbli min bästa vän, för jag släpper inte taget om dig! Nu har ju allting löst sig, nu kan jag ju träffa dig ibland och Tim ibland, nu funkar balansen.. :) ÄLSKAR DIG HANNAH! HanNas, du kommer alltid vara min bästa vän även om vi inte ses på ett tag!

2009-02-11 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0