Jag älskar dig Erik !

Vissa känslor går bara inte att hålla inom sig, jag försöker! Jag gör verkligen det! Jag vill vara glad för din skull. Men ingenting i mig är glad för vad som händer. Inget i mig kan visa det minsta lycka! Men det är ditt val, bara ditt val. Önska det var lagligt att stänga in någon. Men det är det tyvärr inte.
Har aldrig varit med om detta förut att någon så nära ska åka ifrån mig, så lång tid! Hur länge då? Det är det som är så sjukt för det vet ingen. 1 månad, föralltid? Man tror att tårarna ska ta slut men det gör dom inte, hela jag vill skrika ut. Jag vill bara låta världen få veta att jag mår skit åt helvete! Man tror inte att det är sant. Har nog inte riktigt förstått det förrens idag! Idag slog det mig, det är på riktigt! Du ska dra? Dra sjukt långt bort från allt, hela ditt liv och du ska verkligen åka ifrån mig!
Jag kommer acceptera att du ska dit, nej det kommer jag inte. Känns inte som att det kommer få ett bra slut detta. Men jag ska försöka acceptera det för din skull. Bara din. För jag vet att du vill deta. Och om du verkligen vill detta så är det så det ska vara.

Erik Åslew!
Du är så himla Viktig för mig, för att jag ska kunna fungera behöver jag dig! Jag fungerar inte alls utan dig faktiskt! Jag älskar dig obeskrivligt mycket! Du är så stor del av mitt liv! Du gör mig alltid så glad och jag blir alltid lycklig av att vara i din närhet!

Jag älskar dig / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0