Han stannar, han stannar!!!

Wiiiiiiiiie !
Han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, han stannar, ! Skulle kunna skriva hela natten!
Erik ska inte åka och ingen kan förstå känslan när han sa det förut.
Orden "jag stannar här hos dig" ekar i huvudet. Jag kunde inte förstå att det han sa var sant. Sjukt! När vi hade lagt på stod jag bara och studsa På stället och sjöng att han inte skulle åka. Min arbetskamrat titta på mig som jag va dum i huvudet. Men hon visste ju vad som stod på. Jag grät lite till, men äntligen fick jag gråta lite av glädje!
Han ska stanna här, han kommer finnas nära mig!

Erik Erik Erik! Du förstår nog inte vad du betyder för mig, jag vet inte ens själv. Trodde aldrig jag skulle reagera som jag gjorde. Det va så mycket känslor som flög runt i mig!

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0