Helt jävla cp-lycklig!

Jag vill bara krama er !
Fast jag är sämst i världen på att uppdatera varje dag, så går ni in och kollar.
Vilka är ni ?

Just nu snurrar det väldigt mycket tankar i mitt huvud och då menar jag mycket.
Bara bra tankar, bara bra grejer finns där uppe just nu.
Jag är lyckligare än någonsin, jag vet jag är så bra på att säga det.
Men det blir bara bättre och bättre. Känner verkligen att det är min tid nu.
Finns inget som kan stoppa mig.
Jag är kär, jag vet att jag säger att jag inte kan bli kär, eller jo det kan jag.
jag har varit det, eller det tror jag iallafall.
Men just nu är jag kär, kär i livet.
Livet kommer aldrig i repris och det har jag förståt idag lever jag ett liv som jag älskar, jag skulle inte vilja byta ut en ända dag ifrån mitt liv just nu.
Människorna som finns i mitt liv är så otroligt underbara och alla sprider värme, kärlek och underbara känslor inom mig på olika sätt.
Det pirrar i kroppen på mig, en känsla jag inte känt på otroligt länge.
Det känns helt underbar, som om toppen av lycka är nåd.
Det har gått 3 månader på detta underbara året,
i början av året började jag bugga och trodde inte ens att det kunde finnas så många fina människor på ett ställe, då trodde jag inte att dom skulle vara en av dom största delarna till min lycka.
Men det vet jag idag. Vilka människor, helt otroligt underbara.
Finns såklart många andra som betyder otroligt mycket för mig, som inte buggar.
Ni vet vilka ni är och ni är guldvärda allihoppa! <3
image description
TACK MINA FINA VÄNNER OCH MIN FINA FAMILJ FÖR ATT NI FÅR MIG ATT KÄNNA SÅHÄR! <3

Kommentarer
Postat av: becka brun

Jag kollar :D hihihii!

2012-04-01 @ 02:44:43
URL: http://rebeckaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0