Den finaste i mitt liv! <3

Nu vill jag berätta för er om en människa som jag älskar mest av alla på denna jord.

Hon lyser upp mina dagar.
Tänker jag på henne, blir jag glad.
Ser jag henne, blir jag glad.
Hon är min största glädje källa.
Hon är min lyckospridare.
Jag kan inte förstå hur jag levde utan henne i 18 år.
Den dagen hon föddes förändrades allt.
Man kan inte tro att ett barn kan sprida så mycket,
värm och kärlek som hon gör.
Alla vackra ord fick nya begrepp den dagen hon kom till världen!
Tänk om hon kunde förstå känslorna jag känner.
Tänk att känslor för något så liten, kan vara så stora.
Maja Wessberg - Den finaste människan i mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0