Ni älskar fortfarande att hata mig!

Det måste ju vara så för ni är alltid inne och kollar fast jag är sämst på att uppdatera.
Men det är därför jag gillar er. ;)
Jag kan inte säga nog, hur jävla glad jag är!
Och jag kan inte säga det nog många gånger!
Haha, jag är galen.
Igår var jag och Sabina ute på jäkelskap, mitt ute i skogen.
Det var en mycket trevlig kväll.
Med två trevliga pojkar.
Imorgon blirre FEEEEST och jag vill ha lördag nu, först ska tjejerna spela match.
Kvalmatch nr 2.
Förra veckan vann dom ju, så det räcker med lika och vinna.
Imorgon blirre som sagt Boråsparken.
Vi har ingen chaufför bara, det är lite tråkigt, så det blir och köra imorgon!
Jaja kärlek på de ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0