J.H <3

Det finns en person jag saknar, han som alltid har funnits vid min sida. Han som fick mig att le, han som var min bästa vän. Du var en av dom två jag skulle ge allt för. Varje gång jag såg dig, fick du mig att må bra. Jag var aldrig värd dig, men jag gjorde alltid så gott jag kunde. Jag älskar dig och du kommer alltid vara en speciel det av mitt hjärta.

Denna fick jag av dig, du hade hittat den och tyckte den passade in på mig. 2009.

"Livet blir berikat av kompisar och vänner,
 att människor vill dela sånt man gör och sånt man känner.
 Så mycket man får lära, så mycket som blir sagt,
 Så mycket som kan hända i vänskaplig kontakt.
 Ja, det ger så mycket glädje att vara fler än en.
 Att man har nåt gemensamt i nuet, då och sen.
 Att ha just dig till vän ger skäl till tacksamhet.
'För du är bra på vänskap det hoppas jag du vet!"

Jag kan inte sluta tänka på dig, jag kan inte sluta gråta över dig.
Jag förstår inte hur, men vi sa ju att vi alltid skulle vara vänner?!
 Jag har inte pratat med dig sen, aah jag minns inte ens sista gången jag pratade med dig,
inte sista gången jag kramade dig.
 För när man inte tror att det någonsin ska komma en sista gång, när man tro att något ska vara för alltid.


 Då tänker man inte på det.
 Men jag vill minnas. Jag vill. Jag behöver. Vi blir äldre och äldre, men vi skulle ju bli gamla tillammans,inte tillsammans tillsammans, med som vänner.
 Vi skulle ju sitta å vara 70 och prata gamla minnen. Jag älskar dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att du mår bra och du ska vet att om det är något så finns jag! <3


Den bästa man kan ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0