Jaaaaa!

Asså bloggen är ju till för att jag ska skriva av mig.
Och så vet jag själv om jag själv går in på en blogg där det bara står massa glada grejer.
Typ som min blogg just nu, finns det något negativt i den just nu ?
Neepp. och så vet jag om man är lite deppig själv så blir man bara arg om man läser en blogg som bara är glad och så är det någon idiot som bara skriver om hur jävla bra allt är och hur lycklig den är.
Just nu är det jag som är den idioten.
MEn jag kan ju inte låta bli och skriva för de är ju ändå min blogg !!
Så ni som är deppiga och blir sura på mig just nu, ni får komma tillbaka om några år, så kanske jag är deppig med er. så kan vi deppa tillsammans.
Men just nu så är bara allt så jävla underart.!
Vill tacka alla fina som ingår i mitt liv just nu!
För utan er hade ju såkkart inte allt varit som det är!
Jag älskar er över hela mitt hjärta <3
KÄÄÄÄÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0