Gomiddag!

Hahaha.. Ja, hejj hejj.
Va ska man säga, allt flyter på och om 1 timma och 20 minuter ska jag jobba.
Ska vara vikarie för första gången i mitt liv, ska faktiskt bli kul.
Ska vara i en 5:e klass, sen fritids. Ska bli trevligt trevligt..

Jag vet att min uppdatering är sääämst xD
Men jag har inte varit hemma sen i söndags.
Så that's why.. :)

Ni ska få lite bilder ikvl.
Men sitter inte vid min dator nu, men ikvl när jag slutat så ska ni får massa bilder från, Boråsparken och lite andra trevliga bilder som tagits!
Hanna the papparazzi is back :)
Härligt.

Iförrgår var jag och Linnéa på Lager 157 i Gällsta, och shoppade. Det var verkligen på tiden. Hundra årsen jag handlade något känns det som.
Sen åkte vi och hälsade på Erik. Så kom Bob dit också :)
Och Klas såklart :)

Bilder kommer som sagt sen :D

Men nu ska jag göra mig iordning. :)

pussss på alla sötnosar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0