Saknaden!

Jag har saknat dig min fina blogg!
Jag har haft fullt upp, eller ialf har bloggen kommit åt sidan! Och det är väl bara att inse att det är så det kommer förbli! Men när jag har tid så uppdaterar jag!
Har hänt en del. Fast det är egentligen inget att hänga i granen.
Var ju i Turkiet, kom hem förra lördagen. På fredagen att jag och Sabina och tjötade om för och nakdelar med att åka hem igen. Och enligt mig fanns det bara ett problem hemma som fanns i min hjärna! Och jag skojar inte bär jag säger att jag inte ens hann var hemma 24 timmar innan det problemet dök upp.
Det här med ex och flickvänner har aldrig varit min grej!
För om jag pratar med en kille (som kompis) så är det 99,9 procent säkert att det kommer ett arg litet ex eller en arg flickvän å helt plötsligt har man en hel flock emot sig , tjejer är bäst på att hålla ihop!
Eller tjejer är DÅLIGA på att hålla ihop MOT killar men tjejer mot tjejer blir alltid en jävla massa tjejer inbladade! Galet!
Men men!
Ja som vanligt så kunde jag inte bry mig mindre!
Som Turkiet gänget hade sagt!
K'BRY!
Så är det !
Mitt samvete existerar ju tydligen inte har jag fått höra ! Uupps! Kommer jag överleva?
Ja, det tror jag faktiskt!

Livet leker och jag mår ( som jag sagt 7000 gånger dem senaste 4 månaderna) så bra som jag kan!
Finns ABSOLUT inget att klaga på!

Gått ner 9,9 kilo !
Det är väl kanske det största som hänt i mitt liv någonsin! Faktiskt!
Målet är att väga 70 så det är Inte över än ! Det är en låååång väg att vandra! Och det ska verkligen få ta sin tid!
Men första del målet är iallafall avklarat nu! Ååh ni anar inte hur skönt det kändes?! Att ställa sig på vågen och se att jag hade nått ett mål!
Jag har sagt så många gånger!
NU JÄVLAR SKA JAG!
Och så har jag hållt på i två veckor å sen gett upp!
Men igår faktiskt sa en vän till mig! En som alltid försökt tro på mig ialf dom 7000 första gångerna jag sa att jag skulle gå ner i vikt men som dom sista gångerna inte trodde på mig! JA HON HETER NASRIN!
Men den sista gången det var jag och BETTA OCH NASRIN på ett café! Då insåg jag att nu får det vara över! Det funkar inte! Ni vet nybliven singel sen 1,5 år tillbaka! Lite för bekväm i kläderna JA!
Men insåg att nu jävlar! Pratade med dom! Ååh började direkt. Ja efter att jag ätit upp min kladdkaka som jag beställt! ;)
Men då sa faktiskt Nasrin jag tror på dig! Ååh hon menade det!
Ååh igår sa hon, något som kommer hänga med mig i min process!
"JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG" ååh ni vet inte hur det kändes att höra från henne! För hon är helt klart någon jag ser upp till!

Kanske inte det roligaste men jag tänkte ha min blogg som lite träning å vikt nedgångsblogg! Inte för att ni behöver bry er utan för att jag själv vill se processens utveckling i en större helhet!
På förhoppningsvis måndag så ska jag börja med en diet! Herbalife heter det! Den verkar jätte bra!
Men jag har kommit över det där stadiet om att jag ska gå ner 10 kilo på en vecka! Så om detta går för fort måste jag tyvärr avsluta det! Min kropp skulle absolut inte må bra av att rasa för fort! Men som sagt så kommer en uppdatering :)

Jag sitter på jobbet nu! :)
Har det bästa jobbet jag kan tänka mig!
Men just nu är det lite jobbigt för jag jobbar 20 timmars pass å jag har inte riktigt hittat ro att sova på nätterna men som alla säger så kommer det självklart komma! Man lär sig ju med tiden! Men älskar det ialf! :)

Ja men nu har jag babblat klart!

Ni är sötast.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0