Ragnar har ju kommit hem från Gävle,

där han tände julebocken!

Min bäääästa jul låt helt klart !
Jag har alltid varit lite små faschinerad av Gävle bocken. Eller ialf hur dom lyckas varje år att bränna den! :-)
Sitter hemma hos min bästis, nu vi lyssnar på julmusik! :-) MUMS !
Jag började sjunga å lyssna på julsånger i September, men då blev Nea arg som ett bi och sa att jag inte fick sjunga en ända julsång till innan första snöflingan!
Första snö flingan har kommit, och jag har tillochmed fått med Nea i Julstämmning nu!
Mums!
Nu ska vi börja fixa med nyår..
Ska skriva meny och grejer idag :-)
3 rätters mums!
Och jag vet EXAKT vad det blir, men det är en liten hemlis!
Jag och Bina och Nea har planerat att detta ska blir the best new year!
Jag tror verkligen på 2012! 2011 har varit så jävla bra det sista!
Imon börjar jag med min julkalender också!
Ni får beskrivningen ikvl! :-)
Puss på er mina fina solstrålar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0