Min alldeles egna rubrik ?!

Idag är jag stolt över mig själv!
För idag förklarade jag en känsla för en människa som inte var arg eller glad.
Och jag brukar som dom som känner mig vet bara visa glada känslor och arga känslor.

För den personen betydde de inte ett skit. Men för mig betydde det mycket eftersom det är stort för mig, att kunna släppa ut det som finns inom mig.
Jag gör mitt bästa, för att växa som människa. Och jag tog ett stort steg idag.

Just nu känns allt faktiskt väldigt bra!
För en klump i magen försvann! :)

Och för er som vill veta har jag gått ner 10,7 kilo! Och imon ska jag till Sandared med bina och köra simning! Får se hur långt det blir. Sen på kvällen får vi se vad som händer. Skulle vilja dricka men all sprit är i Gällsta! Inte bra .

Men kommer säkert ett nattinlägg sen för jag jobbar å då sover jag inte. Puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0