Kim Holmin! <3


Jag kan inte fatta det.
Nu är det två månadersen vi såg du och jag(Förutom igår då), vi som sågs jämt i ett halv år.
Du som väldigt fort blev en av dom jag älskar mest, som jag litar på till hundra.
På det planet har jag aldrig träffat en människa som är så lik mig. Och det är därför vi förstår varandra.
Inte ens ett år har gått sen jag träffade dig första gången, men det känns som 21 år.
Nu sitter du i en bil påväg 80 mil från mig. Det är inte rättvist ibland.
Jag älskar dig Kim. Vi ses snart igen! <3


Kommentarer
Postat av: jannice

Måste bara saga att jag älskar att läsa din blogg!!! Jag vet att vi inte är vänner längre , som är skit för jag saknar dig så jäkla mycket . Men att läsa på din blogg är så underbart , underbart att se att du är så lycklig , och se att du kämpar på och klara det skit bra , du är så otroligt duktig , (med ner vikten) vet att du har det i dig det visste jag redan när vi umgicks , hoppas verkligen att det försätter så här bra ,det är du värd lycka , måste bara skriva förlåt för allt jag har gjort .. saknar dig till tusen !!!!! Din gamla vän jannice senft

2011-11-27 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0