Gymmet!

Precis gått en halv mil 398 kalorier! Gott! :)
Vågen var min vän idag också ! Like it alot. Längtar verkligen till måndag när den nya dieten kommer!
Ska bli underbart! Allt är fint som snus just nu!

Jobbade till 12.15 åkte hem och träffade Sabina A en Snabbis sen åkte jag och Sabina H och gymmade! Så ja, nu är dagens gods gärning gjord.

Senare får man påhälsning av fint sällskap! Så blirre å hälsa på Nea! :)
Imorgonen är det jobb igen börjar 14 ååh slutar 11 på lördag!

Är det någon mer än jag som tycker att dagarna går för fort. Eller kanske inte dagarna men veckorna och definitivt månaderna! Känns lixom igår jag var i Rhodos fast det gått 5 månader! Känns som de va igår jag satt fast i ett förhållande men har varit singel i mer en 4 månader! Känns som igår jag flyttade till Mölnlycke fast det gått 8 månader!
Ja, ni förstår =>

När allt är så bra så får det gärna sakta ner lite. Ialf en aning så jag hinner känna efter!
Inte sovit på 30 timmar nu så seg å jävligt! Ryggen har fått mycket stryk! Så frågan är om man ska tvinga någon att ge mig massage sen! JA! Bra ide av mig!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0