Åååh Baby, jag tror jag är kär!

Nu skoja jag för att ni skulle bli nyfikna! Hahaha. Jag gillar er! (Bara så ni vet!)
Helgen har bara varit galen!
Fredags var jag i Mölnlycke och träffade alla min gangsters. SAKNAT er jävel asså.
Det var kul, jobbigt och jävligt tråkigt.
Det var kul och träffa alla och under kvällen var allt skit skoj. Men så kom, den tiden man skulle gå hem, och man insåg varför alla var samlade.
Inte för att ha fest för skoj skull. Utan för att ta farväl av Kim, en av som finaste människorna jag känner.
Han har flyttat till Sundsvall 80 mil ifrån mig.
Då blev det jobbigt!
Stog och pratade hur länge som hellst, när festen var slut.
Kim, jag finns alltid!
Lördagen var rolig.
Jag och Nea gjorde oss i ordning och drog till Allum, shoppade lite, MUMS!
Sen drog vi till Nasrin!
Det var girlsnight only!
Käkade mat, spelade spel. Kollade Twilight, för sen bar det av in till staden och glo Bio. DEn började 23,59 och var slut runt 02.00 då gick vi till ett cafe och satt där ett tag. och bara tjötade!
Tack alla underbart söta! :-) <3
När jag och Nea var på G hem vid 03.30 kom jag med den smarta idén att vi skulle göra något galet. NÄMEN HANNA GÖR VÄL ALDRIG NÅGOT GALET ? ;)
Vi åkte till Erik i Gällsta. Kom dit vid 05.00 väckte Erik och lekte lite med honom (Inte lekte lekte asså..)
Vi däckade och vaknade vid tolv sen har vi bara degat! Erik åkt e till jobbet och vi ska precis åka, då pratar jag med Sabina och hon säger att klass 2 storm är på G så ja. Eriks telefon är här hemma. Så vi har bestämt oss för att sova här.
Vi åkte till Affären och köpte shampoo och balsam, så nu duschar Nea och vi eldar och snart ska jag in i duschen så ska vi mysa sönder framför brasan <3
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!
Tack alla möjliga olika folk som ingick! JAG ÄLSKAR ER! <3
(Bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0