2 gråa hårfönar och 1 flaska hårspray!

What a wonderful world! <3

4,5 månad av ren lycka!?
Varför 4,5 månad? Jadu ingen aning.
Jag blev fri och kände i hela kroppen att de va så de skulle vara!

Just nu så saknar jag definitivt inte någon pojkvän. Men man saknar närheten. Man behöver närhet. Men ja som jag märkte så är det lätt att falla dit om man får närheten man behöver. Så ja just nu önska jag att jag kunde ta tillbaka det jag sa. Men det går ju inte. Tillvara till pojkvän och närhet.
När jag snackar om närhet snackar jag definitivt inte om sex.
Hade jag fått välja mellan att aldrig mer ha sex eller att aldrig mer sova på någons arm/bröst.
Så hade jag inte ens behövt tveka. Sova arm är det bästa jag vet. Utan tvekan.

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till gymmet ! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0