1 blå fisk och 3 röda sjöstjärnor.

Känner mig just nu som en väldigt gammal kärring mina höfter har ont. Ryggen ska vi inte tala om.
Har nämligen legat i samma ställning på en alldeles för mjuk madrass hela natten och glott på tv, så nu när jag ställde mig upp kände jag all smärta.
Snälla kroppen säg inte ifrån, jag vet att du inte är gjord för detta. Bara sovit tisdag och torsdag denna veckan. Men du ska få sova. Inatt, jag lovar. Ska nog föreslå film kväll till Bina ikväll. Bara chilla på livet och ta det soft. Låter som en bra ide. Dom senaste helgerna har ju varit all in. Och jag tror att min kära kropp inte vill vara med mera.
Så idag bestämmer jag att det blir träning och sen chill och Bina du får bara gilla läget <3

För övrigt så mår jag jätte bra idag. Jag tycker om och ligga och tänka på nätterna. Det är skönt. Tänk hur mycket tankar du egentligen har? Som du aldrig någonsin släpper fram? Men på nätterna så tänker du bäst. Så är det bara.

Ja förlåt för att jag tråkar ut er. Inte lätt ! Haha! Men ni har ju ialf något att skratta åt. ;)


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

..är sugen på kramar av din pappa!

När ja va mindre ville ja bli..

2011-11-19 @ 15:51:31
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0