*Rhodos 2011, bilder del 5 !*

"Sista dagen på våran resa"


Den dagen började vi med att åka till akuten..
Det var intresant men jag fattade inte ett skit xD


Spela kort som vanligt xD 7an såklart!
Sophia, Elin, Petter och jag!
Nasse tar kortet!:)


Sophia, Elin och Nasrin,
vi gick och åt innan en grym utekväll!


Jag och Petter
Var såklart också med och åt middag! :)


UNDERBARA MÄNNISKOR!
Nasrin, Petter, Elin och Sophia!


Jag fick ju en vacker tatuering i pannan, det är en henna så ni behöver inte vara oroliga !
Petter tyckte ialf att det var väldigt roande xD


Nasrin och Viktor :)


Jag och Virre :)


Jag och Fia <3


Jag och my love! (Säg inte det till Johan bara (: )


Nasrin jag och Elin!
Underbara flikkor <3


Pettrus :)


Petter och en pojk från Hällingsjö jag hittade xD


Jag och Martin :)


Denna natten slutade klockan halv 6 på en solstol för mig och Nasrin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0