*Rhodos 2011, bilder del 2 !*


Mina underbara! Nas, du får bara bjuda på den bilden ;) <3


Barrundan har bara börjat!


Tine till vänster är från Norge,
vi var med i Tiquila tävling, såklart vann jag ;) <3


Kungälvsbrudarna å Nasrin
(Julia och Jennifer)


Jag, Niklas och Nasrin!


Kommer inte ihåg namnet, men grym tjej förövrigt.
Hon drog in mig i Tiquilaracet och jag lovade å inte svika henne. Vilket jag inte gjorde <3


Party like u never did before! MY LOVE! <3


André en kille från Norge :)


Julia och Jennifer och JP


Robert/Alladin (Han i gulhatt)
Underbar!


Jag och Martin
Så jävla rooolig pojk.


Denna kvällen får avsluta en barrunda som blev bland dom bästa kvällarna vi haft där nere!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0