Rhodos 2011 12 Juni-19 Juni

Förlåt för att jag inte uppdaterat på huuuuuuur länge som hellst. Ska bli bättre på det ;) LOVAR

Eftersom ni är så söta och läser min blogg fast jag inte uppdaterar så ska ni få se lite smaskiga bilder från Rhodos <3

Jag har haft en helt underbar vecka tillsammans med underbara människor! <3

Vi har solat, badat och druckigt!
Har haft helt underbart. och det är sjuuuukt segt att vara hemma igen! :(
Vi bodde mest på bargatan tillsammans med OTROLIGT underbara människor!
Shiiit, vilka människor jag träffat, alla hela sköna. Förutom äcklet då. HAHA! Men han fick va han ville ha ändå. MOHAHA! Eller hur flikkor ? ;)

Jag älskar er och tack för att jag fick dela denna resan med er! Snart tillbaka hoppas jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0