Något att tänka på!

"Livet är inte dom dagarna som går utan dom dagarna man minns!"

Nu är det 2 dagarsen vi lämnade Rhodos.
Jag saknar det, mer än jag någonsin saknat ett ställe.
Man kunde leva, ingen brydde sig hur jag såg ut utan alla såg mig på samma sätt som alla andra.
Jag <3 Rhodos
Jag älskar det, jag vill ju tillbaka nu nu nu nu nu nu !
Ni som inte var där, ni anar inte.
Bargatan va gryyyym.
Pacha.
Men det bästa va ju ända Toxic.
HAHA..
Jag och Nasrin var på Toxic, för allt annat va stängt, så gick vi på dass och när vi kom ut var det inte en ända jävel kvar bara typ några som jobbade där, det var tänt och musiken var avstängt. HAHAHA
Då kom vi ut och så sa en att jag skulle shota med honom och två andra okej tänkte jag ååååh fy fan de va banan shot, men det va helt klart värt det. Jag va BÄÄÄÄST såklart ;) Dom titta på mig som jag va dum i hövvet ååh tyckte jag va grym på det där ;) HAHAH! :P

Har ialf haft grymt kul tillsammans med Sophia och Nasrin!
TACK tjejer, alltid fint med lite semester.
Speciellet när den blir oförglömlig. :)

KÄRLEK PÅ ER ! <3



Jaja.. Jag vill ialf tillbaka, och nu får jag inte åka tillbaka i Augusti heller för Nasrin har läkar tid :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0