Fy fan!

Fy fan vilken grym vecka jag haft.
Jag och underbara Joel <3
Du är så fin! <3
Sophia, Nasrin, jag, Joel och Johan
Jag, Joel och Nasrin
Johan, Joel och Carro
"Inte alls fulla"
Joel har varit här sen i tisdags och hans kompis Carro kom i onsdags :)
Har haft super myysigt och super trevligt !
Är så glad att ni kom och att jag fick lära känna er två, fy fan va ni är bra!
Vi har chillat, partat och hunnit med ganska mycket på bara tre dagar. Idag åkte dom hem :(
Men nästa gång vi ses ska vi alla vara mer förberedda så vi har pengar och skit också.
Får se om det blir Göteborg eller Kalmar ;)
Du är ju så bra Joel! Underbara du, jag hoppas vi ses snart för jag SAKNAR dig redan! <3

hörs imon eller något puss! <3

http://www.youtube.com/watch?v=GqVBcUmQcAo
Gå inte och kolla - älska den!
Helt klart min sommarplåga! <3

Kommentarer
Postat av: Mariam

Sv. Aww, tack sötan! KRAM på dig!

2011-06-04 @ 23:34:25
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0