Min dag <3

Hejjjjjsan hoppsan alla söta.. :)
Denna veckan blev inte alls som jag tänkt sig. :)
Jag tänkte ligga hemma och dega hela dagarna och leka med världens bästa Sabina och Emmy =)
Men så blev inte fallet... ;)
Det blev istlt 45 timmars jobb denna veckan! skönt att gå från 0 till 45 ! jag älskar det :)

Idag har jag pratat på teckenspråk massa =) var med min brukare i skolan ! Underbart :)


Måste säga att Sverige gjorde en underbar Match idag mot Polen! Mycket nervöst !
:)



Just det ! En sak till innan jag börjar skriva om mina drömma! :) 
Jag har fått en ny arbetskamrat!
Vi har bara jobbat en gång tillsammans och pratat lite på sms.. men fan va gillar den bruden! SL! =)


Kör mina drömmar i ett nytt inlägg <3

ÄLSKA MIG BARA ! :)
KÄRLEK PÅ ER !<3



Kommentarer
Postat av: Tomasragne

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-31 @ 07:21:13
URL: http://tomasragne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0