11. I mina drömmar!! <3

"Ibland är en dröm,
det vackraste man har"

Så fort jag såg att jag skulle skriva om drömmar så tänkte jag på något vacker och underbart.
Jag tänkte på mjuka moln, egentligen vet jag inte varför. För vem vill till himelen innan man ens har levt ?



Asså alla har olika syn på saker, och jag tycker det finns 3 olika sorters drömmar..

           -Framtidsdrömmar
           -Dagdrömmar
           -Kvällsdrömmar

Jag ska börja skriva om mina:
Framtidsdrömmar!

Jag har många framtidsdrömmar!

Jag vill:
-Flytta hemifrån
-Ha en egen Amazon
-Åka utomland
-Flytta till Värmland
-Jobba i Norge
-Skaffa barn
-Och så mycket där till :)

Mycket av detta kommer att hända, förhoppningsvis alla :)
Och då menar jag inte i år :) Utan när tiden finns :)
Det ska bli underbart! När Johan har gått ur skolan. Då börjar livet på riktigt!
Jag LÄNGTAR ! <3

DAGDRÖMMAR!

Vem gör inte det, jag är expert. Sitta å fundera så folk inte kan få kontakt med mig!
Jag kan sitta å fundera på ALLT mellan himmel och jord. Och om någon frågar mig vad jag tänkte på , så kan jag ofta inte svara på det. För jag kan komma ihåg det precis efter men sen glömmer jag det.
Det kanske är funderingar om livet, eller bara alldagligt som vad jag ska äta när jag kommer hem. Eller något.. :)
Ingen som vet ingen som vet :) <3




NATTDRÖMMAR!

Jag är nog senil eller något. Jag kan bara inte komma ihåg mina drömmar!
Har inte kommit ihåg en dröm på typ massa månader :( Jag som älskar att komma ihåg mina drömmar! När man drömmer vackert och så kommer man inte ihåg! Ibland kan jag komma ihåg det efter en dag eller så..
Inatt kommer jag ihåg vad jag drömde, och det var verkligen första gången på  hundra år. Det var en konstig dröm.. Om någon av mina läsare kan läsa av drömma, kan ni höra av er. Om man drömmer att man sitter i soffan med en kompis och pratar om träd, och så försvandlas han till ett träd. Kan någon förklara ? xD HAHA !



Nu ska jag dra mig! <3

Det var lite om mina drömma!
KÄRLEK PÅ ER ! Ni är underbara! <3

TACK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0