You are a important thing in my life <3 *5 April*

imon fyller Nasrin årrrrrrrrrrrrrrrrrrrr=) <3
och idag ska jag på tjejmiddag hos henne <3

Igår jobbade jag =) var kul att träffa folket och såå kom ju min emelie förbi med hon hade varit i Borås =) <3
Efter jobbet satt jag och kollade på film och väntade på tim xD hahah Efter 5 timmar kom han =) Då gjorde vi något VÄLDIGT bra :D <3
Jag är stoolt över mig själv =)
Men det var dags nu så är det bara !
Sen åkte Marcus och Tim då kom Niclas och Robert=)

Vi grillade korv mitt i natten och snackade mkt mysigt =)
Och niclas och Robert blev höga på soda streamer ;) Men man måste ju  ha en sån när man bor på landet för vi har ju så långt till affären :P Det är robert och niclas förklaring till många har det på landet :P Eftersom dom va hemma hos Jocke innan och han också hade det så aaaaah :P HAHA
Ska aldrig ha toffsar när jag träffar Robert ialf:P HAHA =)


Nu ska jag åka hem till min bästa VÄN <3 Min alldeles egna Nasrin =)
Så ska vi hoppas färga håret om hon orkar hon sover säker som vanligt när jag kommer <3


Hinner inte skriva mer nu kanske skriver senare <3

RONY<3

Kärlek&respekt !

Kommentarer
Postat av: Nas with the Ass

Det är inte varje dag man fyller arton och jag är grymmt glad att det var dig jag firade min arton års dag med. ps.. vi två firade din arton års dag också tillsammans. :D <3

2009-04-13 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0