När man inte vågar säga, vad man längst in i hjärtat vill <3 *2 April*

Tjoooosan i troooosan.
Asså jag kan bara inte ha något att klaga på nu och nu när jag tänkte efter, så har jag inte ens det :P HAHA

Livet nu asså, det har aldrig varit bättre det kan jag LOVA !
I dag satt jag i en FIN bil också, en buick ! underbart, längtar till sommarn <3
Wheels and wings och classic car week.
Det är nog typ det ända jag kan prata om just nu <3 HAHA

Jag har just slagit mitt rekord i att prata i telefon inte dåligt av migg x D
HAHAHA snackade med nasrin nu i 11 minuter nu också xD
Nasrins kommentar - Näe hanna nu har du pratat i telefon i rent ut sagt mer en än halv timma
Hanna säger - Näe fy fan
Nasrin säger - Hejdå hanna
Klick xD 
Jag kom faktiskt på att prata i telefon är ju faktiskt trevligare, för det första får man en annan uppfattning av folks reaktion och även höra rösterna xD
Bara att det är så kuk i röven dyrt att ringa men jag kan ringa till tre telefoner och hemnummer ;) så nasrin  jag tänker fortsätta smsa diig, fast du inte kan svara :P


Du är allt jag någonsin drömt om !
Du har allt !
Du är den som får mig att få det där fula leendet som Nasrin kallar det;)
Du är den som får mig hoppas
Du är i  mina tankar när natten gryr .
Du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt !


Ja vädret idag igen xD underbart.
Varit med Patricia, sen Junis =) det var kul idag , älskar ungarna, förutan att en viss Rebecka Oskarsson , spelade in när alla ungar sitter och skriker att jag är kär i en viss person, och skickar det till honom.. Så ser jag efteråt bara att jag fått sms så stog det typ " hahahaha ni verkar ha roligt där" och då slog det mig, och jag slog nästan halvt ihjäl rebecka, med mina blickar, men men , ,man lär sig något nytt varje dag och denna dagen lärde jag mig att jag tydligen var kär..
Det är jag och Elin;) HAHAHAH <3



Jag måste plugga klart engelska skiten nu <3


Peace and love <3

Vännerna, tack för att ni fiiiinns <333

Kommentarer
Postat av: Nas with the Ass

haha vaaaad? Jag är rätt less på att prata i telefon nu när jag pratat med Tim i flera timmar varje kväll! <3

2009-04-13 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0