I can smile and I do it every day al because of u <3 *20 April*

Hejsan , nu har jag inte skrivit på en väldigt bra känner att jag inte haft så mkt att skriva om , vill inte att ni ska dö av tråkighet baraför att ni läser:P

Men allt är kanon just nu.
Solen skiner
Vännerna är dom absolut bäääästa
och allt går bara helt underbart !

Alla är underbara och det känns som att alla är lite gladare för att solen skiner =)
Jag själv blir gladare , mkt gladare
och jag har fortfarande tankarna om att inget verkligen inget kan stoppa mig just nu <3

Vännerna ni vet ju vilka ni är : och jag kommer säkert glömma någon nu men jag ska göra det farliga att försöka komma på alla =) <3
Nasrin, Rebecka, Robert, Jonas, Johan, Baba, Pontus, Tim, Patricia, Mikaela, Celin, Sabrina, Linn, Mattias, Jonna, Kinden, Emelie, Nicklas, Linda, Emelie, Emma, Madde, Jannice, Sophia :  det finns så himla många flera !
Taack för att ni göra livet värt att leva !


Rebecka Oskarsson, är så glad att du och jag kommer närmare och närmare varandra ! Du har en himla stor plats imitt hjärta, vi är så olika någon kan bli varandra . Men vi går himla bra ihop du och jag och jag är glad för det Bekkz <3
Du gör mig så himla glad Rebecka !


Nasrin Yousef, det är bara så vissa är bättre än andra ! Du är det bääästa !


Gå in och kolla denna hemsidan ! <3
Det är min bäästa vänns <3
http://media.hule.harryda.se/~jonhal/index.html
Den bästa man kan ha <3

Kommentarer
Postat av: Beckii

ja har vart inne å kollat på hans sida :D han e ju duktig !!!! Åh du har miiiinst lika stor plats i mitt hjärta flumboll ! <3 Och de e helt underbart att vi e rena rama motsatserna te varandra, för då kan vi "komplettera" varandra. >SHIT va smart dedär lät, de kan omöjligt kommit från mig ? :O de måste kommmit från nån annan xD kääääärlek på dig !<3

2009-04-22 @ 21:22:53
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: hannis

JaaA=) Han är jätte duktig =)=)

HAHA, man såg att det var från diig;) FELSTAVNINGEN;)

Eller för det stavas la med ett t :P HAHA <3

Mer kärlek på diiiiiig <3

2009-04-22 @ 23:25:00
URL: http://hannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0